Pagina's

vrijdag 31 maart 2017

The First Time

  

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Jullie hebben ongetwijfeld de nieuwe Crealies producten gezien?
Ja.....MOOI hè?
Nee.....oeps.....klik dan snel op deze link.

Dit is alweer de laatste dag van de blogestafette.
Ik ben aan de slag gegaan met Masks & More Mini no. 102, door deze
te gebruiken op een met verf ingesmeerde gelli plate. Na het drogen
heb ik Bits & Pieces no. 77 en Bits & Pieces no. 78 gestempeld met
distress inkt. Gelukkig "beten" de materialen elkaar niet.....hihihi.

Hier zien jullie 2 vogeltjes van Bits & Pieces no. 78 en
de hangende hartjes van Bits & Pieces no. 77.

In de verf zat een glimmertje, helaas is
dit niet erg goed op de foto te zien.

Crealies stansen/dies:
Crealies stempels/stamps:
Bits & Pieces no. 78
Crealies Masks & More:
Masks & More Mini no. 102
Mijn allereerste Crealies gelli plate-kaartje.
Ik lees uiteraard heel graag wat jullie van dit kaartje vinden.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.