Pagina's

zondag 7 mei 2017

Print and Ghostprint


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Opnieuw heb ik zitten spelen met
de ronde gelli plate en verschillende
kleuren inkt, maar helaas ging er
wat verkeerd. De kleuren hebben
zich "te goed" gemengd (lees: te vaak
met de brayer over de gelli plate
gegaan) en toen kreeg ik een groene
"brij". Na het maken van afdruk zat er
genoeg inkt op de gelli plate om een
ghost-print te maken en omdat ik
beide afdrukken toch wel mooi vond
heb ik ze gebruikt om 2 condoleance
kaartjes te maken.

Sterkte "hangt" aan/op de hanging hearts

De ghost-print heb ik gebruikt samen met
Bits & Pieces no. 71 en Backgroundzz no. 1.

Wat zouden jullie gedaan hebben met
de ghost-print? Weggooien of,
zoals ik, een kaartje mee maken?

Crealies stansen/dies:
Crea-Nest-Lies XXL no. 40
Crea-Nest-Lies XXL no. 61

Crealies stempels/stamps:
Bits & Pieces no. 70
Bits & Pieces no. 71
Bits & Pieces no. 72
Backgroundzz no. 1

Crealies Masks & More Mini:
  
  
  
  
 
De 2 Crealies-condoleance kaartjes samen
op de foto. Zo zijn de print en
de ghost-print beter te zien.

Bedankt voor je bezoekje (en reactie).

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

  1. Ik vind ze prachtig! Zonde om ze weg te gooien. Ben ook wel van proberen er toch nog iets van te maken!! Mooi gedaan vind ik hoor!Als je niet gezegd had dat het niet goed was had ik het niet gezien. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten. Vind de kleur helemaal super. Erg mooi model.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ze zeker niet weggegooid hebben ze zijn erg mooi ik zie geen fouten groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk een kaartje mee maken! EN het is heel gaaf geworden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze echt mooi, zo zie je als je niet krijg wat je hebben wil hoe mooi het product dan wordt����

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.