Pagina's

dinsdag 23 mei 2017

Pluk de dag


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

De laatste tijd komen regelmatig kleurplaten van Emmanuelle Colin
voorbij en zo kon ook ik het niet laten om e.e.a. in te kleuren.
Ik heb geen kleurplaat maar een digi gebruikt, daarop zijn 2 extra
insecten te zien, op de rechterwang en bij de haargrens.

De cirkeltjes onder de witte ovaal komen van Decorette XL no. 11,
deze heb ik 3x gestanst uit hetzelfde witte papier. Zowel links als
rechts in z'n geheel en in het midden in delen opgeplakt.

Crealies stansen/dies:
Crea-Nest-Lies XXL no. 60
Crea-Nest-Lies XXL no. 61
Decorette XL no. 11
 
En nog een keer het Crealies-kaartje.

Bedankt voor het langskomen en tot ziens.

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi ook van kleur prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk ik pluk je kaart graag hoor, fantastisch met de Crealies producten en die mooie zonnige kleur en digi.... heerlijk geheel .

    Warme Groetjes,
    Aniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, erg mooie kleuren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.