Pagina's

donderdag 27 oktober 2016

Double Fun within the Crealies blogestafette

 
On the Edge no . 22 en 


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor de laatste dag van de
Crealies-blogestafette ben ik heerlijk
aan het borduren geslagen en
daarvoor zijn de stansen met dots
super, super handig.

Op bovenstaande foto zien jullie hoe
ik met paars garen op het witte karton
heb geborduurd. Om het kaartje
niet te druk te maken heb ik de andere
On the Edge no. 22 rand niet geborduurd.

Op de 3 verschillende vaasjes
heb ik 3 Decorette stansen gebruikt.

voorzien van dotjes  en daarom heb ik
de hoeken en de randen geborduurd.

De gele bloemetjes heb ik gemaakt met
Partz no. 16 en de witte "hartjes" zijn
de restjes die uit Decorette no. 9 vallen.

Zowel de gele als de witte bloempjes
opbollen, in elkaar plakken en samen met
de takjes van de Duo Dies krijg je
mooie gevulde vaasjes.

Crealies stansen/dies:
On the Edge no. 22
Double Fun no. 23
Decorette no. 8
Double Fun no. 24
Decorette no. 9
Double Fun no. 25
Decorette no. 6
Duo Dies no. 31
Duo Dies no. 40
  
  
  
 
 

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

  1. Goed idee om de dotjes langs de randen te gebruiken om voor borduren.
    Leuke kaart met bloemenvaasjes!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Wilma!!
    Dat heb je mooi gemaakt
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.