Pagina's

zondag 14 februari 2016

Voor mijn Valentijn ♥♥♥

                


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Na de introductie en na Anja, Miriam en Hennie is het
vandaag mijn beurt om hier en op het Crealies blog
een creatie, een easelkaartje, te laten zien, gemaakt
met bovenstaande nieuwe  Crealies producten.
En omdat het Valentijnsdag is mocht Decorette no. 14
niet ontbreken. De in elkaar grijpende harten heb ik
op mica geplakt, zo ook de "bovenste" bloem. 

De bloemen heb ik gemaakt met Set of 3 stansen no. 26
en de daarbij passende Duo Dies no. 26
De blaadjes zijn gemaakt met de nieuwe Duo Dies no. 32.

Crealies items:

Morgen laat Marianne haar creatie zien.....dus
heel graag tot morgen op het Crealies blog en tot ziens.

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit easelkaartje Wilma, wat een leuk effect geven die hartjesstans op het mica....KEI leuk kaartje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een super gave kaart wilma, wat een mooie mal zeg.....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend! leuk ook met de zwevende hartjes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.