Pagina's

zondag 21 februari 2016

Crealies Workshopcard no. 1


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Op 5 maart mag ik een voorjaarsworkshop geven bij
Creatief Centrum Heesch in Heesch en dit is
één van de kaarten die we daar gaan maken.
Wil jij je nog opgeven? Dat kan.....klik dan HIER.

Crealies items:
Set of 3 no. 25 Bloemen 15/Flowers 15
Decorette no. 3
Decorette no. 5
Set of 3 no. 7 Vlinders 3/Butterflies 3
Bits & Pieces no. 30 Honeycomb
Creative Borders no. 13
 

Graag wil ik ook van deze gelegenheid gebruik maken om
al degene die zich hebben opgegeven, zonder ook maar
een kaart te hebben gezien, heel hartelijk bedanken
voor het in mij gestelde vertrouwen.
SUPER dames.....DANK JULLIE WEL.
We gaan er met z'n allen een mooi feestje van maken!

Voor vandaag wens ik iedereen een hele fijne zondag toe
en graag tot ziens.

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

  1. echt een mooi voorjaarskaartje Wilma....lijkt al wel Pasen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Wilma. Wat ziet dat er ingewikkeld uit. Het is wel een schattig voorjaarskaartje geworden. Klasse weer. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, heerlijk die voorjaars kleuren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk lentekaartje Wilma...mooi modelletje met die leuke details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kaartje Wilma! lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.