Pagina's

donderdag 3 december 2015

Flowers for Christmas.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

En.....lijken de bloemen gemaakt met de stansen
van Crealies op de bloem van Nel van Veen?
Dit kerstkaartje is ontstaan uit "restjes" van een
kerstkaart die ik een andere keer wil laten zien.

Wat ik zo mooi vind zijn de dubbele stiksteekrandjes
op de frames en ik hoop dat jullie dat met mij eens zijn!

Met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:

Crealies items:
Papicolor items:


Graag wens ik iedereen nog een hele fijne dag en laten
we met z'n allen genieten van de komende feestdagen.

Liefs Wilma

8 opmerkingen:

  1. Mooi al die blommekes...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De dubbele sticksteekjes zijn inderdaad heel leuk! Super mooie kaart Wilma!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele stikmooie kaart en de dubb stikrandjes zijn hartstikke mooi

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kerstkaartje Wilma....prachtig in deze mooie kleurtjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi stijlvolle kaart Wilma,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely layered card Wilma. Thank you for joining in the challenge at CHNC Extra for December.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.