Pagina's

zaterdag 24 oktober 2015

HOERA.....met Wild Studio.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit label heb ik gemaakt voor het Papicolor blog.
Ook met Papicolor karton en de stansen van Crealies
kan en blijf ik bloemen met "sprietjes maken.
Die "sprietjes" geven extra volume aan de bloemen.

Alle hagelwitte randen heb ik met inkt bewerkt.
Op het frame, gemaakt met Crea-Nest-Lies XXL no. 33,
zijn hele mooie stiksteekrandjes te zien.

Papicolor items:
Brilliant papier no. 301161 kiezel

Crealies items:
CraftEmotions item:
CP004 Milton & Co Wild Rose Studio

Liefs Wilma

7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje,met bijzondere kleuren

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma
    Prachtige kaart geworden en ga zeker door met je bloemen zo maken want ik vind ze prachtig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is je kaartje weer Wilma, met prachtige bloemen erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi die sprietejs bloemen Wilma. Prachtig resultaat met die leuke stempel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    ze zijn super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.