Pagina's

zondag 11 oktober 2015

Demo bij Creatief Centrum Heesch


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Op het Crealies blog heb ik deze labels al laten zien
en vandaag wil ik ze hier ook nog een keertje showen.
Deze 4 labels staan vandaag, samen met andere labels
en diverse voorbeeldkaarten, op de demo-tafel bij
Creatief Centrum Heesch, waar ik een demo's mag geven.
In het totaal worden er 9 demo's gegeven, dus echt
de moeite waard om eens aan te komen.
Ik demonstreer natuurlijk allerlei Crealies stansen,
Crealies stencils (Masks & More) en
Crealies stempels (Tekst & Zo en Bits & Pieces).


Crealies items:
Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags no. 2 Wave
Partz no. 3 Versiering/Add on Labels & Tags
Tekststansen no. 1 t/m 24 en 101 t/m 105
Crea-Nest-Lies XXL no. 19
Set of 3 no. 13 Bloemen 9/Flowers 9
Double Fun no. 12
Dit is nog steeds mijn favoriete kerstbloem.

Gisteravond heb ik bijna "alles" al ingepakt.....wat kan
een mens toch veel meenemen.....hihihi.
Kom je even gedag zeggen? Gezellig.....tot straks dan.

Liefs Wilma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.