Pagina's

zaterdag 15 augustus 2015

A Perfect Match


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Om dit kaartje te kunnen maken heb ik gevlochten
met karton en daar een raster van gemaakt.
Alle randen van de strookjes karton heb ik
beplakt met een violet strookje van 3mm.
Op de close-up zijn de randjes met de stiksteekjes,
gemaakt met On the Edge stans no. 6 van Crealies,
in het metallic karton goed te zien.


De werkwijze is te vinden op het Papicolor blog.

Papicolor items:
Cardstock Original no. 30 hagel-wit
Cardstock Original no. 51 mos-groen
Original Metallic no. 334 violette

Crealies items:
On the Edge no. 6
Creative Shapes no. 16
Set of 3 stansen no. 14 Bloemen 14/Flowers 14
Uno no. 14 Bloem 14/Flower 14

Graag wens ik iedereen nog een fijne dag toe.
Bedankt voor je reactie en tot ziens.

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan. Maar wat een werk. Dat gepruts is helaas niet meer aan mij besteed. Ouwe handjes he? hihihi gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk effect geeft dat, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Wilma...wat een prachtig vlechtwerk heb je erop gemaakt.Schiterend!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend wilma, bedankt voor de mooie workshop

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.