Pagina's

donderdag 25 juni 2015

CaS.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Met dit 26ste kerstkaartje, een CaS-kerstkaartje,
zit de helft van dit jaar er alweer op.
Steeds opnieuw gebruik ik de stansen van
Set of 3 no. 13 om deze bloemen te maken en
ik blijf ze gebruiken want ik vind ze prachtig.
Oh.....wat ben ik blij dat de kerstperiode
ieder jaar weer terug komt.....hihihi.

Met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:

Crealies items:

Papicolor items:

Nog een fijne donderdag toegewenst en
bedankt voor het langskomen.

Liefs Wilma

10 opmerkingen:

  1. Sierlijk!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, sieht das edel aus
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend CAS kerstkaartje Wilma...prachtig in deze rood-wit kleurtjes....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Wilma. Je favoriete kerstrozen springen echt in het oog. Mooie kleurencombinatie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Het is weer een hele mooie kerst kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart. De vorm is super en de bloemen zien er weer erg goed uit.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Wilma
    een keitof kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for joining us at CHNC Extra with such a beautiful Christmas card. Those flowers are gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.