Pagina's

zaterdag 23 mei 2015

Quadrangular.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Marian, Rosina, Wies en Marlies.....ik heb inderdaad
6 sneeuwvlokken gebruikt op de kerstkaart van mijn
vorige blogbericht. Helaas Diny.....geen 7 sneeuwvlokken.
Enneh.....Willeke.....geen sneeuwvlokken in de kaart,
wel een idee voor een volgende keer.....hihihi.

Een gedeelte van de achtergrond heb ik gemaakt
bij The Stamping Cottage in Schaijk.
Thuis heb ik de stempel van de rozen toegevoegd
en gekleurd met distress inkt.
Met 5 stansen van set Crea-Nest-Lies XXL no. 22
heb ik de kaart en de oplegvellen gestanst.
Ik mag toch wel zeggen dat je met deze stansen
snel een kaartje kunt maken?

Dit is nog een close-up van de gave stiksteekrandjes.
Deze stiksteekrandjes geven net dat extra's aan de kaart.

Crealies item:
CraftEmotions item:
Stempel van Sheet 130501/1065

Graag wens ik iedereen een heel fijn weekend toe.

Liefs Wilma

1 opmerking:

  1. Erg mooi Wilma, de stansen met randjes geven i.d.d. een mooi effect. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.