Pagina's

woensdag 11 februari 2015

You can close your eyes.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ja.....je mag je ogen sluiten, maar wat zie je dan?
Waarschijnlijk 1 zwart vlak of misschien sterretjes.
En dat is nou net niet wat wij
graag willen laten zien.....hihihi.

Wat wij wel willen laten zien.....zijn
maar liefst 13 nieuwe Crealies stansen.
Wil je ze echt zien?
Klik dan op deze rode link.

Het zijn prachtige nieuwe stansen met gigantisch
veel mogelijkheden en daarom willen
de Designteam-dames morgen enkele creaties
laten zien, gemaakt met o.a. de nieuwste stansen.

Kom je morgen ook kijken of sluit je dan je ogen?
Mag ik een klein adviesje geven? 
Ja? Kom dan morgen kijken en hop mee,
want dat is wat we morgen gaan doen.....hoppen.

Van harte wil ik iedereen uitnodigen.
Heel graag tot morgen.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie mallen weer, wordt weer moeilijk kiezen.en je nieuwe layout vind ik ook weer super, lekker vrolijk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Okay dan weet ik wat mij te doen staat morgen.
    Ben benieuwd tot morgen Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende mallen zijn er weer uitgekomen Wilma, ik kom morgen zeker een kijkje nemen wat voor moois jullie er allemaal mee gemaakt hebben....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.