Pagina's

dinsdag 10 februari 2015

Poppies.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Nog steeds ga ik om de 2 weken, samen met Marjo,
naar The Stamping Cottage in Schaijk.
Super gezellig.....en nu gaan we binnenkort
ook nog voor elkaar koken.....hihihi.
Dat heeft niets, helemaal niets, met de cursus te maken,
maar alles met het gezellige clubje " kakelende kippen".

Deze bloemen heb ik dus in Schaijk, in ongeveer 1,5 uur
ingekleurd.....met??? Het waren kleurpotloden!!!
Dat was flink aanpoten. Normaal gesproken zou me dat
zo snel niet lukken, meestal heb ik iets meer tijd nodig.
De bladeren heb ik thuis van kleur voorzien.
Wel met andere kleurpotloden!!! Mijn kleurpotloden
zijn toch "net" van een andere kwaliteit.....oefffff.
De randen zijn bewerkt met inkt.

In het echt is de kleur van de kaart niet zo rood.

Liefs Wilma

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Wilma, en wat heb je die bloemen mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan joh met kleurpotloden! Dat doe ik je echt niet na... Je kaart us zo mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat knap van je heel mooi ingekleurd prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie bloemen op deze kaart

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je heel mooi gekleurd Wilma...zo mooi die kleurenpracht in die bloemen..Schitterend!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi ingekleurd Wilma....een prachtige bloemenweelde.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bloemen
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.