Pagina's

donderdag 23 oktober 2014

Simple


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Met het plaatsen van dit kerstkaartje realiseer ik me
dat het een week geleden is dat ik hier iets heb geplaatst.
Of moet ik zeggen dat ik een week niets heb geplaatst.
Ik kom tijd tekort.....help, help en nog eens help.
Achter de schermen werk ik hard.....vind ik zelf.
Het HH van HuisHouden en HH van
Heerlijke Hobby slokken heel veel tijd op.
Daarom laat ik vandaag een simpel kerstkaartje zien.

Dit kerstkaartje no. 43 doet mee met:
Challenge 199 Use somthing forgotten or never used
3d-image.....never used

 Iedereen een kerstkaartje sturen lukt natuurlijk niet,
maar ik kan wel iedereen "Fijne feestdagen" wensen.

Crealies items:
Creative Tags no. 2
NL tekststempeltje "Fijne feestdagen"

Wie komt er morgen hier weer kijken?
Neeeee.....ik verklap nog niets.

Liefs Wilma

12 opmerkingen:

  1. Wat hindert het als een kaartje simpel is. Simpel kan heel mooi zijn en als je zo'm kerstkaartje krijgt, ben je simpel als je dat niet bevalt. hahaha
    De mijne is weer super druk, als je maar lekker bezig bent.
    Tot morgen Wilma. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Het is toch een heel mooi kerst kaartje ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi strak kerstkaartje is het geworden. Leuk Wilma dat je ook deze week weer mee doet bij 52 weeks off...groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Af en toe mag het wel simpeler zijn hoor Wilma...ik vind het zekers een toppertje hoor....en ik kom morgen ook terug....ben wel een beetje nieuwsgierig aan het worden....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartje prachtig Wilma!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En zo zie je maar dat een simpel kaartje ook een mooi kaartje kan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje is het geworden Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien een simpel kaartje maar het is wel heel stijlvol. Prachtige kleuren en heel erg mooi in al z'n eenvoud!
    Groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the pink. Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.