Pagina's

zondag 15 juni 2014

Really seldom


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Heeeeey.....dat kaartje is leuk.
Deze reactie kreeg ik van mijn hubby.
Zelden.....ja zeeeeeer zelden, krijg ik
van mijn hubby iets over mijn kaartjes te horen.
Hij heeft zijn hobby's (vooral sport kijken) en ik de mijne.
Juist door zijn reactie durf ik dit easelkaartje te laten zien,
anders was het in de voorraaddoos terecht gekomen. 

Het is allemaal begonnen met "oefenen" op een A4-vel.
Distress inkt (4 kleuren) aanbrengen,
Medaillons stempelen met VersaMark inkt, embossen.
Daarna met bleek, hier en daar, kleur verwijderen
en met een Copic marker weer kleur toevoegen.


Na het stansen van de 2 "oplegvellen" had ik
nog een strookje gekleurd papier over
om een bloem te stansen.

Gebruikte Crealies items:
Crea-Nest-Lies XXL no. 01
Medaillon stempel no. 03
Set of 3 Flowers no. 03 
  
Dit kaartje staat vandaag ook op het Crealies-blog.
Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar jullie reacties.
Nog een kleurrijke zondag toegewenst.

Liefs Wilma

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en fleurige bloemenkaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat jou hubby je kaart mooi vond,anders hadden wij m nooit gezien.
    En bedankt voor de reaktie op mijn berichtje ;-)

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig en fleurige bloemkaart. Jij ook een fijne dag. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een prachtige kleuren heb je gebruikt. Ik vind de kaart bijzonder mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart, echt lekker gezellige kleurtjes. Heel mooi gedaan, zelf durf ik daar niet aan te beginnen hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart in mooie kleuren.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het knap hoe je dat hebt gedaan Wilma....heel erg leuk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige mooie kleurtjes Wilma en daar die witte bloemen op gestempeld...Ik vind het een PRACHTIG geheel....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héél mooi Wilma! Het lijkt me heel erg moeilijk om te maken. Het resultaat mag er zijn! grtz

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem erg leuk Wilma! Schitterende kleuren! En zo zie je maar: wat de een twijfelachtig vindt, vindt de ander geweldig! (is hier met mijn man ook vaak zo....)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige bloemenkaart Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Wilma,
    ja ik ben het helemaal met je man eens,
    zo kleurrijk en vrolijk dit kaartje en je hebt een leuke techniek gebruikt!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hubby heeft er verstand van. Het is inderdaad een prachtige kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.