Pagina's

donderdag 5 juni 2014

I love those two.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Daar gaan we weer, want het is donderdag en
zoals bij zovelen is het dan kerstkaarten-dag.
Net zoals de vorige week kan ik vandaag
een snel en makkelijk kaartje laten zien.
Diny had de witte, geëmboste achtergrond
en het 3d-plaatje klaar liggen.
Ik heb alleen de kerstbloemen geponst
en alles opgeplakt.


Dit kerstkaartje is nummer 23 in de rij en doet mee aan:
Challenge 14 Completely Christmas

Gebruikte materialen:
Wit en kerst-groen papier
3d-plaatje van knipvel 2576 van Marieke's Design
Designable "Swirls" DS0907 van Marianne Design
FLP013, FLP014 en FLP022 van Nellie Snellen
Hotfix domestuds wit no. 78 Ø 3mm

Liefs Wilma

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Wilma. Ik heb ik een doosje van de chinees (bami-extra) van wim die mooie stans ook liggen, Bij mijn vriendin heb ik die mal ook. Maar je bloemenpons ken ik niet Wat een mooie kerstbloemen heb je er bij gebruikt. Succes er mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is ook weer zo,n mooi kerstkaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopi Wilma.Leuke deze kaart me de al wat oudere mal. Die blijft mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief en heerlijk toch als het een keer wat makkelijker is!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kerstkaartje, Wilma.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. P R A C H T I G..... is je kerstkaartje weer Wilma....heel chique.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat handig dat je Diny achter de hand hebt!
    Je kaartje ziet er perfect uit hoor!

    Groetjes.....een andere Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Wilma, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma
    Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, super is deze mal, die had ik nog nooit gezien, héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook snelle kaartjes kunnen mooi zijn, het hangt niet af van de hoeveelheid werk. De ene week is er ook meer tijd dan de andere. Mooie kleurstelling ook. Fijn dat je ook mee doet met Yvonnes 52 week of Christmas. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha Wilma, ik vind het weer een prachtig winters kerstkaartje!
    Ik kwam er deze week niet aan toe.
    Misschien volgende week wel weer...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you so much for entering our Completely Christmas challenge 14 with your lovely card - we hope we'll see you again soon, Hazel, DT - thanks also for entering both of my CHNC challenges- we hope we'll see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje Wilma - supermooi gedaan en ik vind je kerstbloemetjes schitterend.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.