Pagina's

dinsdag 6 augustus 2013

Moeders Mooiste van juni 2013.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vanmiddag was ik bij Diny (den B.) en zij heeft deze keer
zowel de TOP 3 als "MOEDERS MOOISTE" uitgezocht.

Hier volgen de TOP 3 kaartjes.....in volgorde van plaatsing.







Jullie mogen deze badge op je blog plaatsen.


De winnares van juni is.....Erica.

Van -e Gefeliciteerd met het behalen van
DE EERSTE PLAATS.
Onderstaande badge is speciaal voor jou.


Morgen zal ik bekend maken wie met welke creatie
"MOEDERS ALLER MOOISTE"
van het tweede kwartaal is geworden.
Dus de spanning blijft er nog even in.

Wil jij ook met "MOEDERS MOOISTE" meedoen.
Klik dan HIER.
"MOEDERS MOOISTE" van juli is gestart.

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

  1. Nou het is weer helemaal SUPER Wilma !
    Heel erg bedankt voor deze mooie
    vermelding ☺☺☺
    Enne ik zal het logo met plezier op
    mijn blog plaatsen !
    De andere kaarten vind ik ook heel
    erg mooi, allemaal toppie ☺

    Lieve groetjes Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal.
    Ben helemaal vergeten mee te doen.
    Vanwege vakantie en warmte niet veel in blogland geweest.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met jullie vermelding , het zijn ook Super mooie creaties.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames van de Top3 prachtige kaartjes zijn het....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf hoor zet logo uiteraard weer bij de creatie...inderdaad mét TROTS !

    Erica; GEFELICITEERD !!!

    Liefs, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.