Pagina's

zondag 5 mei 2013

We have a Winner.

From Millan.Net
Lieve, lieve allemaal,

Op deze mooie bevrijdingsdag ga ik
"MOEDERS ALLER MOOISTE"
van het eerste kwartaal bekend maken.
Wat is het moeilijk kiezen.....dit had ik me niet gerealiseerd.

Hieronder volgen eerst de 3 genomineerde.....
klinkt goed hè?

"MOEDERS MOOISTE" van januari 2013

"MOEDERS MOOISTE" van februari 2013

"MOEDERS MOOISTE" van maart

De winnares van

van het 1ste kwartaal van 2013 is geworden
From Millan.Net
Van -e Gefeliciteerd Erica.
Je mag bovenstaande badge op je blog plaatsen
en het prijsje komt zo snel mogelijk naar je toe.

Nog een fijne avond allemaal en tot ziens.

Liefs Wilma

10 opmerkingen:

  1. Hele mooie top 3 Wilma..en Erica gefeliciteerd met het prijs

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daatje, Erica en Nellie gefeliciteerd met jullie top 3 plaats en Erica met je prijs.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel dat ik in de top 3 mocht staan. En Erica van harte gefeliciteerd met je prijs, je bent echt een terechte winnaar.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was leuk om elke maand de mooiste kaart te laten zien!
    Erica: proficiat!
    Lia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Top-3.
    Gefeliciteerd Erica met je prijs en uiteraard ook Daatje en Nellie van Harte!
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je prijs, Erica.
    Mooie top drie, Wilma.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje..... wowww.... ik ben helemaal
    sprakeloos.... wat te gek zeg.....
    ik kan het niet geloven....
    Ikke ? Eerste ?
    Heeeeel erg bedankt Wilma hiervoor,
    wat is dat Moeders Mooiste toch een
    leuk idee van je geweest, ik heb al
    heel wat mooie creaties voorbij zien
    komen, en ik neem aan dat je er
    gewoon mee door gaat iedere maand ☼

    Excuses voor de late reactie, ik zie
    nu pas de update, want ik loop erg
    achter met bloggen, maar daardoor
    is de verrassing des te groter !
    Dankjewel ☺☺☺

    Lieve groetjesss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En merci ook voor de leuke badge,
    ik ga die op mijn blog plaatsen ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super gefeliciteerd erica leuk zeg en dik verdiend

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.