Pagina's

dinsdag 2 april 2013

Moeders Mooiste van februari 2013.


Hoi, hoi allemaal,

Vanmiddag hebben Sylvia en ik bij Julia gefreubeld.
Bij tijd en wijlen was het rustig.....we waren zo
ingespannen bezig met alles "te meten".
Zodra het kaartje af is laat ik het hier zien.

Meteen heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt
en Julia gevraagd om een TOP 3
van "MOEDERS MOOISTE" van februari 2013
samen te stellen en een winnares te kiezen.

Allereerst de TOP 3 kaartjes.....in volgorde van plaatsing.




Jullie mogen deze badge op je blog plaatsen.

 

De winnares van februari is.....Erica.
Van -e Gefeliciteerd met het behalen van
DE EERSTE PLAATS.
Onderstaande badge is speciaal voor jou.

 

Wil je meedoen (dit is GEEN challenge) kijk dan
HIER en laat onder deze post een reactie achter.

"MOEDERS MOOISTE" van maart is
van start gegaan.

Veel succes met de zoektocht en ik zie
"MOEDERS MOOISTE" graag verschijnen.

Liefs Wilma

12 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar je creatie.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Wilma zeg, wat leukkk dat ik
    gewonnen heb, mijn hart sloeg even
    over toen ik mijn kaartje zag en toen
    mijn naam eronder, wat geweldig, en
    ook Julia heel erg bedankt voor de
    top 3 te kiezen.
    Uiteraard wil ik heel graag weer
    meedoen met de maand maart, dus ik
    zal deze week even een blog bericht
    ertussen passen, je ziet hem wel
    verschijnen.
    Bedankt voor de badge, wat een eer,
    ik neem hem mee hoor ☺

    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En Wilma, ik ben ook benieuwd naar
    jouw kaartje hoor die je gemaakt
    hebt ☺☺

    En Miriam en Lia, ook gefeliciteerd
    natuurlijk !

    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik ben benieuwd hooor Wilma naar je kaartje dat je vanmiddag gemaakt heb ....
    verders gefeliciteerd aan De 3 top dames van moeder smooiste en Erikka voor de 1e plaats daarvan....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd meiden.
    Ik ben benieuwd wat je ons gaat laten zien Wilma.
    En ik zal eens kijken bij mijn creaties van maart welke ik mee zal laten doen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. alle 3 GEFELICITEERD .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dames van harte gefeliciteerd.
    Maak ons gek Wilma,wat laat Jij ons zien.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie top 3, gefeliciteerd allen! Natuurlijk doe ik ook weer mee, ga ik van de week even regelen ;-).

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf dat ik de top 3 heb gehaald met mijn kaart!
    Complimenten ook voor de anderen want ze zijn ook echt mooi!
    Ik ga eens kijken wat ik mijn mooiste kaart van maart vind en je ziet hem wel verschijnen!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Wilma,

    Ik doe weer mee hoor.

    Groetjes Annerieke
    http://mijncreatievewereld-annerieke.blogspot.nl/2013/04/moeders-mooiste-van-maart.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,

    Ik heb meegedaan met Moeders Mooiste.

    http://beppieskaartenenfreubelblog.blogspot.nl/2013/04/moeders-mooiste-van-maart.html

    Groetjes Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.