Pagina's

dinsdag 18 december 2012

Een kaartje voor een 85-jarige


Hoi, hoi allemaal,

Dit kaartje heb ik speciaal gemaakt voor iemand die vandaag 85-jaar is geworden. 
Hiep, Hiep Hoera


Voor dit kaartje heb ik ook "mijn" radertjes flink moeten laten werken. 
Het kaartje is, op de radertjes na, opgebouwd uit digi's. Gelukkig was de grote klok een transparante digi zodat ik de man op de fiets en de vogel erachter kon plakken. Proficiat is ook een digi en wel van mijn blogdinnetje Annerieke.
Zij heeft deze digi zelf gemaakt en er staan nog veel meer digi's op haar blog.....die je ook nog eens zomaar mee mag nemen. Leuk hè?

Gebruikte materialen:
Bazzill Cardstock bordeaux-rood en crème glad papier
Nestabilities "Sprightly Sprockets" S5-048
van Spellbinders
Digistempels "African grey parrot", "derby hat man"
en een gedeelte van "bicycle collage" van Freevintagedigistamps
Digistempel "Clock" van Beyondthefringecrafts
Digistempel "Proficiat" van Annerieke
Domestuds rood nr. 53 Ø 5mm, 3mm en 2mm

Liefs Wilma

33 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma
    Dit ziet er gaaf uit en ja die radars vind ik er altijd zo leuk op staan
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige mannenkaart Wilma.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, leuk idee voor een herenkaart.
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw een prachtige mannenkaart, super.


    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dit is nog eens een mooie mannenkaart...ik heb daar toch altijd zoveel moeite mee ;-(
    Misschien eens bij jou een lesje volgen...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Wat een super mooie mannenkaart heb je gemaakt daar zal de ontvanger blij mee zijn denk ik.

    Liefs Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaart hoor Wilma, groetjes, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje is dit voor de 85 jarige!! Prachtig de grote klok en de radars erbij, superrrr.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    Een geweldige kaart heb je gemaakt.
    De krijger zal er best blij mee zijn.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf kaartje, lekker stoer met die radertjes
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hohoho, ik word helemaal afgeleid door de leuke kerstman die over het scherm vliegt. Die is gaaf zeg! Wat ook gaaf is, is je kaart. Dit heb je wel erg kunstig gemaakt, ben je zo handig op de pc? Domme vraag, ja dus! Het lijkt wel gestempeld, vind de kaart echt super! En dat blogdinnetje van je...lijkt me een aardig typje ;-)!

    Liefs Annerieke

    Nog bedankt voor je mooie kaart, ga hem morgen in daglicht nog even goed bestuderen, ziet er zo mooi uit. Ben er blij mee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart, echt een mooie mannenkaart.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeps, volgens mij bedoel ik ipv kunstig, kundig???

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma, wat een gave kaart zeg! Prachtig gedaan, lekker stoer!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super geweldige kaart!!
    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een topkaart Wilma en die radartjes doen het echt altijd goed op een mannenkaart!!! Verklap mij eens wat een transparante digi is waar je nog iets achter kunt zetten?????????? Bedoel je dat je hem op een transparant vel hebt geprint???????Dank voor de link van je vriendin, ga morgen even neuzen vanaf mijn grote pc!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super kaart, met een sjieke uitstraling!
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi werk Wilma!
    Daar maak je vast een goede beurt mee.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,

    Een transparante digi, wat bedoel je daar eigenlijk mee, ik heb daar nog nooit van gehoord! Vind je kaart heel gaaf...mooi gedaan.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi wilma,

    Een super mooie mannenkaart.
    Weer eens heel wat anders,leuk met die raddertjes erbij.
    En ook ik weet niet wat een transparante digi is.....ik ben ook blond.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is weer een plaatje Wilma.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. nou dat is een hele leeftijd dit kaartje past daar erg goed bij
    groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Stoere mannenkaart heb je gemaakt, Wilma - super met die radertjes.

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig mooi kaartje Wilma.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat ontzettend knap om dit te bedenken voor iemand van 85!!! Ik vind hem helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super mooie kaart Wilma met
    die radertjes, prachtig !
    Die kaart zal zeker wel in de smaak
    vallen bij de 85-jarige, mooi hoor !

    Fijne en gezellige dagen,
    grtjsss van Erica ☼

    PS, ik lag in een deuk om jouw
    berichtjes op mijn blog, hihihi,
    leuk hoor, dankjewel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dit is een onwijs gave radertjes kaart! echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi hoi wilma,
    wat een mooi kaartje, jij bent ook van alle markten thuis!
    Mooi gemaakt!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je een mooie kart gemaakt met alle digis! Heel chique en origineel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lekker weer eens iets heeeeeel anders maar zeker niet minder van sfeer!!!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een hele mooie mannenkaart.
    Leuk dat je nog plaatjes achter de wijzerplaat hebt gedaan en dat kon doen.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.