Pagina's

zaterdag 26 november 2011

Christmas Village.


Dit is kerstkaart nr. 18 om te versturen.....dus nog ?-tig te gaan ☺☺☺.

Op diverse blogs zag ik kaarten met een frame.....dus dat heb ik ook maar eens geprobeerd en zie hier het resultaat. Niet slecht voor de eerste keer, toch? Jullie mogen vandaag weer kiezen uit 2 foto's, want het blijft moeilijk om de exacte kleuren weer te geven.


Zo stel ik me nou de Kerstdagen voor.....sneeuw op de daken en binnen.....een en al warmte en gezelligheid.

Gebruikte materialen:
Voor de kaart grijs glimmend papier 13,5cm x 27cm
Scrappapier "BW Evergreen" van K&Company
Restjes grijs glimmend papier
Nestabilities "Labels Eighteen" S4-310 van Spellbinders
Stans "Vintage" 37-1201 van Provo Craft
Creatable LR0126 van Marianne Design
FLP013, FLP014 en FLP022 van Nellie Snellen
Ponsje "varen" van Avec
Dubbelzijdig plakband
Papierlijm van Rayher

Liefs Wilma

Het doet me goed te lezen dat ook "oude" technieken nog gewaardeerd worden.

36 opmerkingen:

  1. Wauwwww sta ik ook op je kerstkaartenlijstje????
    Wat een plaaaaaatje is dit zeg, schitterende kleuren en ja...gewoon...geweldig!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig kersttafereeltje, een soort van schilderijtje. Heel erg mooi! Ik ben jaloers op degenen die straks pronken met jouw kaartjes hoor :-). Een schitterend geheel dat blauw met wit.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het weer een pracht Wilma.
    Echt schitterend mooi gemaakt.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, zo gezellig dat dorpje met de verlichte raampjes in dat schitterende frame. Toevallig heb ik een fimpje bekeken hoe dat in zijn werk gaat en het is absoluut de moeite!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Wilma,
    ja het is prachtige zo een frame rond je afbeelding,
    mooi gemaakt ook met die bloempjes en takjes,
    de kerstsfeer spat er van af!
    Groetjes van Daaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Необыкновенно красиво!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Wilma,
    wow prachtige kaart!! mooi gemaakt dat frame! ga ik ook een keer proberen! bedankt voor de inspiratie:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,

    Vooral door gaan hoor met al je technieken.
    Ik vind het super leuk.
    Deze kaart met het frame vind ik ook erg mooi!!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma,
    Prachtige kaart geworden.
    De eerste stel ik mevoor bij kaarslicht als het donker wordt en de tweede bij daglicht in de vrieskou.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes en prettig weekend Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi zo'n doorkijkje! Prachtig kerstkaartje!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zo met dat winterse blauw. Erg leuk ook zo'n frame eromheen zo lijkt het net een schilderijtje. Heel mooi.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oja dat is ook mijn ideale kerst, een pak sneeuw en binnen gezellig met lichtjes en kaarsjes......ehhh ik droom lekker verder.
    Je kaartje is super, heel mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een beauty hoor Wilma!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker niet "slecht" voor de 1e keer. Het resultaat is zoals gewoonlijk weer supermooi. Het is een kaart om vaak naar te kijken en te genieten.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De eerste keer ??? Is niet te zien hoor , was voor jou een eitje toch Wilma ?
    De tweede heeft mijn voorkeur , maar ze zijn allebei schitterend.
    Groethjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Wilma leuk met dat frame.
    Het is goed gelukt en dat voor het eerst.
    Kaart 18 al wat goed en nog tig te gaan nou meis succes.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wilma, wat een mooie kaart is dit weer. Ik vind de eerste foto het mooist omdat ik het gevoel heb dat daar echt diepte in zit.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,

    Wat een mooie kaart laat je ons toch weer zien, ik vind de eerste foto mooi door de diepte die je ziet.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Echt een winterkaartje brbrbrb.
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma
    Ik heb jou blog weer eens een bezoekje gebracht en zag meteen je mooie kaderkaart.
    Prachtig meid.

    Groetjes van Sylvia Scharp.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo mooi dat dorpje omlijst. Erg sfeervol!! Mooi zijn ook de bloemen en takjes langs het lijstje.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi wilma
    dit ziet er prachtig uit met dat kader,dorpje en mooie bloemen,SUPER!!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hele mooie kaart, geweldige kleuren, bloemen en natuurlijk de frame.
    schitterend geheel.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze is prachtig! Net een schilderijtje en laat ons hopen dat de kerstdagen dit jaar zo mooi mogen zijn als op deze kaart!
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart Wilma. Super mooi gedaan.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtige kerstkaart en die rand met bloemen vind ik super.
    de bovenste foto vind ik het mooiste.
    beter van kleur de onderste vind ik flets.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is deze ook weer mooi geworden. Inderdaad een heel mooi frame. Sfeervol plaatje en ik ben wel van het wit en blauw.
    Supermooi afgewerkt met de kerststerren.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kaart Wilma.... de warmte straalt uit de huisjes; geweldig!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit ziet er geweldi mooi uit, zo stel ik me kerst ook voor ;0)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goed gelukt Wilma, en je hebt ook mooie details op je kaart. Mijn voorkeur gaat uit naar de bovenste kaart en alleen omdat hij iets donkerder is en het bij mij een meer 'donkere dagen voor kerstmis'gevoel oproept :-).

    groetjes weer,
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Wilma,
    zo mooi, dat wit. Chique kaart hoor! Ik geniet van al het pracht en praal die je dit jaar weer maakt. Top!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Wilma
    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Het is net of de raampjes echt licht geven. Top!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Wilma,
    Zo mooi,lijkt wel een schilderijtje.
    Prachtig dat blauw.
    Sterkte met de "tig"die je nog moet maken!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldige kaarten weer maar ja........dat is altijd bij jou het geval. Het is genieten met een GROTE G!!!!! Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  35. super vind ik deze kaart! het plaatje, de kleur, alles is mooi opelkaar afgestemd!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.