Pagina's

woensdag 16 november 2011

Butterflies

Als je een patroon maakt.....moet je het ook gebruiken, toch? Nadia, het vriendinnetje van onze Ron, heeft haar verjaardag gevierd en voor haar heb ik deze vouwkaart gemaakt. Er is weinig versiering nodig.....het papier is al druk genoeg.

Enneh.....ik durf het bijna niet te zeggen, maar met onderstaande kaart ben ik op de 2de plaats geëindigd bij de Speciale kaartenwedstrijd van Annelies.




Gebruikte materialen voor de bovenste vouwkaart:
Scrappapier "Wedding Romance" BPAD 421599 van CreaMotion
Bloemenponsje van Fancy Crafts
Hotfix domestuds roze nr. 63 Ø 2mm
Tags 1 van
Birdscards
Vlinderpons van Tonic
Meeldraadjes roze
Lintjes roze 2x ± 9cm
Dubbelzijdig plakband
Lijmpen Quickie Glue van Sakura

Liefs Wilma

27 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer prachtig! Gefeliciteerd met je prijs. Terecht gewonnen!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave creatie weer zeg en wat nou....ik durf het bijna niet te zeggen??????Verdiend is verdiend hoor,terechte uitslag, gefeliciteerd. Liefs, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Roze en grijs...voeg daar een mooi model aan toe en je krijgt een fantastische kaart!!!!!
    Helemaal geweldig....
    En nogmaals, gefeliciteerd met je prijs....is niet zo raar als je ziet wat je ingestuurd hebt ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat verwondert me niet hoor Wilma dat je daar mee in de prijzen valt want ze is prachtig, net als deze van vandaag! Proficiat!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw deze is ook weer super, echt een hel gaaf patroon, gefeliciteerd met je prijs!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi wilma
    had het gelezen van de tweede plaats en terecht verdiend het is ook een plaatje net als deze super mooi is!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je mag het rustig zeggen hoor Wilma , ik wist het al , want ik had het al min of meer voospelt.En niet zo gek want hij is prachtig dus gefeliciteerd met je prijs.Ook de roze met grijze kaart is prachtig geworden,heel erg leuk met die vlinders.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart Wilma leuke kleurtjes daar hou ik wel van, Van hare met je 2de plaats het is dan ook een schitterende kaart.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beide creatie's zijn geweldig en absoluut prijs-waardig:-) Veel plezier met je gewonnen spulletjes van Crealies!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Wilma dit is ook weer een toppertje hoor. En je mag trots zijn. Volgens mij hadden we dit al voorspeld. Het was/is een geweldig mooie kaart.
    Ik ging je vlop posten vandaag, maar hij ging niet door de bus, dus ik moet naar het postkantoor. Gaat goedkomen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. whow wat een prachtige chique kaart is dit, en gefeliciteerd met je mooie tweede plekje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat je gewonnen hebt is heel terecht, hadden we ook wel een beetje voorspeld. Het is ook een topper, zo,n mooi model. En nu in grijs/roze, ook prachtig!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige vouwkaart!!
    gefeliciteerd met je behaalde 2de prijs, het is een schitterende kaart!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje wat zijn je creaties elke keer weer mooi joh, helemaal toppie.
    En gefeliciteerd met je tweede prijs, knap werk hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat hadden wij natuurlijk allemaal al gezegd, dus mag jij het ook zeggen hoor! gefeliciteerd! Vind het nog steeds een plaatje. Nu heb je alweer zo'n kunstwerk gemaakt, erg mooi, en ook heel knap.
    Groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig zeg. zeer zeker de prijs verdiend. van harte. gr lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, dat kon ook bijna niet anders Wilma, het is een pronkstukje en heeft weinig meer van een gewone kaart, dat wilde ze nl niet. Het moest heel bijzonder zijn en dat is het ook.
    Je vlindercreatrie is ook enig!!!!!
    Lieve groetjes hen.
    p.s. heb je al gezien wat ik met jouw woordspeling gedaan heb?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeliciteerd met je 2 plaats heb je ook verdiend het is ook een prachkaart.
    de andere kaart is ook al zo prachtig en inderdaad meer heeft het niet nodig, weer super gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik weet niet wat ik zie!!! Zo mooi, echt geweldig Wilma!

    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je tweede plaats!! Super leuk voor je, het is ook een super mooie kaart!!
    Deze nieuwe is ook prachtig! Een heel leuk model is het, en heel mooi met alle vlinders erop!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat Wilma, het was ook zooooooooo super mooi!!!!!! De nieuwe creatie is ook al weer zo schitterend en natuurlijk weer een ingewikkelde constructie, hahaha!!! Neen hoor, ik vind het super knap en geniet er echt van. Je reactie op mijn blog begrijp ik niet zo goed...wat wordt aan IRENE overgelaten? Ik bedenk dat KvK toch niet dus ook die eer komt jou helemaal toe!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Wilma!!!
    Weer prijs, wat een mazzelaartje!
    Van harte ermee!!!!!
    Dit vouwkaaartje is ook zo bijzonder!
    Je vlinderkaart vind ik ook heel mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een kunstwerk zeg,prachtig gedaan!!
    liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow heel erg mooi en ja als je een patroon maakt moet je het ook gebruiken en dan op deze manier. Een supermooi kunstwerkje.

    Gefeliciteerd met je prijs bij Crealies je heb hem echt verdiend.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Volgens mij heb ik nog helemaal niets over deze mooie kaart gezegd. Je merkt...ik ga nu al naast mijn schoenen lopen, hihi, en jij maar denken dat ik bescheiden ben :-).
    Het is zo'n leuk model, heb je die nu helemaal zelf bedacht? Vind ik zo knap! En dan nog al die kleine bloemetjes erop...super!
    Fijne dag nog!

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Wilma,

    wat een plaatje van een Kaart.
    Het lijk heel wat maar als je er mee aan het werk ben valt het wel mee.

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi die Wilma, Wat goed een tweede plaats met een kaartwedstrijd. Nou ja, ligt eraan hoeveel er meededen! Grinnik, maar vast wel veel. Ik vind dat je kaartje eigenlijk wel een eerste plek verdiend. Dit kaartje is ook zo bijzonder. Eenvoudig zeg je,maar het lijkt echt heel wat.
    Gezellige groetjes LIda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.