Pagina's

zondag 6 maart 2011

Hello Friend.

Dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de challenge bij Sonja met als thema het voorjaar. Deze keer heb ik glad papier gebruikt voor de stempelafdrukjes...zo zie je maar Karin.....ik heb je raad opgevolgd. Zien jullie het verschil?

Omdat ik niet tevreden ben met bovenstaande foto heb ik een nieuwe gemaakt. Helaas....deze is niet zoveel beter, maar het egeltje is ietsje beter te zien. En een "close-up"....gemaakt in Paint.
Gebruikte materialen:
Kaart licht-geel glimmend papier 27cm x 13,5cm MIL16 van Fancy Card
Scrappapier geel-oranje uit een glitter papierblok nr. 100.143
Stempel Companion van Penny Black
Aquarelkleurpotloden
Creatable LR0116 van Marianne Design
Floral Border 37-1114 van Provo Craft
Clearstamp Hello Friend VC0012 Serie 35 van Studio G
Taartrandje C16
Paper Roses donker-geel Ø ± 1cm
Bloem stof geel-oranje
Dubbelzijdig plakband

Liefs Wilma

8 opmerkingen:

  1. Tja Wilma....de foto niet goed??? Nou dan wil ik deze ook wel eens in het echt zien want ik vind hem zo al prachtig!!!!!
    Het is echt voorjaar in je hoofd hè hahaha
    knuffel Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik denk dat je het verschil niet zo ziet met foto's, maar wat ik wel zie is een
    heel leuk vrolijk kaartje!!!! en daar wordt ik blij van :)
    groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou wilma ik zie het verschil wel, bij het beertje zie je het structuur heel goed, hier is het mooi glad.
    misschien volgende keer ook een foto van dichtbij maken.
    maar je kaartje is prachtig en heel erg vrolijk.
    en ehhhhhh nee ik vind het helemaal niet erg dat het gezegt had, was ik blij mee, daarom kon ik het veranderen wist het niet meer.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauww wat vrolijk voorjaar kaartje heb je gemaakt
    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Wilma,

    Wat een lief kaartje in dat geel, ik krijg er een lentegevoel van...en het zonnetje schijnt....wat willen we nog meer?
    Met die correspondentiekaartjes heb ik ook goede ervaringen en ach...al doende leert men, toch? Dat maakt het allemaal zo leuk, er is altijd wel weer iets anders. Fijne dag nog!
    liefs Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige kaart, mooi dat geel, echt voorjaar ! Het verschil met glad papier is goed te zien hoor, waarschijnlijk heb je zelf ook gemerkt dat het prettiger kleurt en de kleuren wat makkelijker in elkaar overlopen.
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie frisse kaart hoor gr Gea Bogema

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een schatje!! Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.