Pagina's

zaterdag 19 maart 2011

Geef eens een HART - ♥ - KADO. A Heart Box.


Via, via kwam ik terecht op www.creadoo.com en zag daar een kado-hart (Geschenkherz) en het resultaat van mijn gefreubel zie je hier.
Dit kado-hart heb ik gemaakt voor mijn vriendin Marjo.


Gebruikte materialen:
Voor het "basis-hart" paars papier nr. 29846 van Papicolor
Restjes lila papier
Restjes wit papier
Creatables LR0116 en LR0128 van Marianne Design
Creative Border CL CB 17 van Crealies
Vlinderponsje van Fancy Crafts
Vlinderponsjes van Mireille
Vlinderpons van Tonic
Meeldraadje parelmoer wit
Wild Rose lila-wit Ø 3,5cm van Wild Orchid Crafts
Paper Roses lila-wit Ø 1,5cm
Paper Roses dicht lila-wit 6mm
Dubbelzijdig plakband
Foamtape 1mm
Lijmpen van Quickie Glue

Liefs Wilma

18 opmerkingen:

  1. Zooooooooooo wauwwwwwww wat een beauty!!!!!!!
    Schitterend....
    Knuffel Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    prachtig hart heb je gemaakt,
    knap gedaan!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer bijzonder mooi.

    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wilma hij is prachtig, heel erg mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Wilma,

    jouw creaties worden toch steeds mooier en aparter, hé. Geweldig mooi!!!

    Liefs van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hii Wilma,

    Wat een superr kaart en die vlinderpons is zoo gaaf. Ook nog bedankt voor de Award...Ik voel me vereerd en zit hier te blozen hoor:) Ik zal hem binnenkort op mijn Blog zetten;)

    Nogmaals bedankt.

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit supermooi Wilma! Je hebt het prachtig gemaakt met mooie details. Je vriendin is er vast heel blij mee.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Ben gelijk ook volger geworden bij jou.

    Prachtig kado-hart!!!!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Wilma,
    Wat een ontzettend leuk hart. Zeer creatief en een mooi model.Leuk die ponsrand en de vlinder.
    Hartelijke groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    Wat heb je weer een mooie creatie gemaakt.
    Leuk om te maken,nog leuker om te krijgen.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW, wat een prachtig gemaakt kadohart. De kleur lila komt ook zo goed tot z;n recht ! Jouw projecten/kaarten worden met de dag mooier en mooier, waar gaat dat naar toe.....ik word al nieuwsgierig naar de volgende blogpost :-)
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi gemaakt Wilma!! Hele mooie vorm, prachtig details! Geweldig!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma gefeliciteerd met het krijgen van de Crealies stans.
    Je maakt erg leuke dingen, ik ben je volger geworden.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een mooi hart voor Marjo !
    Bedankt voor al je complimenten voor mijn beurskaartjes.
    Ik val bijna van mijn stoel van zoveel mooie woorden.
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wilma, wat een super mooi hartedoosje heb je gemaakt. Prachtig!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit een geweldig leuke creatie, je zal de box misschien ook wel eens bij mij langs zien komen wat ik vind 'em erg leuk om zelf ook eens uit te proberen.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,
    wat een mooi hartedoosje en Je hebt het prachtig gemaakt met mooie details.
    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.