Pagina's

zaterdag 5 maart 2011

Een Quilt-kaart van en voor Marianne Design.

Van Marianne...omdat ik bijna alleen maar producten van Marianne Design heb gebruikt en voor Marianne...omdat deze kaart mee doet met challenge nr. 28.
Allereerst laat ik een close-up zien van de poinsettia of wel de kerstster en het beertje. De poinsettia is opgebouwd door de stansen om en om te vouwen...de onderste blaadjes heb ik naar beneden gevouwen, de tweede laag met blaadjes naar boven, de derde weer naar beneden en de laatste laag weer naar boven gevouwen. Op deze manier heb ik geprobeerd om diepte in de bloem aan te brengen.
Het beertje heb ik gekleurd met aquarelpotloden en ik heb glitter gestrooid op de rand van de muts, de pluim en op de stippen van de das. Het zijn geen geweldige foto's....maar met mijn simpele toestel lukt het echt niet beter.
Gebruikte materialen:
Kaart wit glimmend papier 27cm x 13,5cm BAT020 van Fancy Card
Scrappapier van Pretty Papers Bloc Country Christmas PK9067 en van Traditional Christmas PK7027 van Marianne Design
Creatables LR0116, LR0121, LR0126, LR0128 en LR0142 van Marianne Design
Stempel Beary Santa CO9606 van Marianne Design
Distress inkt Vintage Photo
Aquarelkleurpotloden
Strasslijm
Glitter wit nr. 3 van Sandy briljant
Dubbelzijdig plakband

Liefs Wilma

6 opmerkingen:

  1. Leuk Wilma!!! Heel creatief die bloem zo te vouwen!!!
    Ik was je alweer een beetje "kwijt" maar ik begrijp nu dat je gewoon lekker bezig bent....
    Ga vooral zo door en ik "spreek" je snel weer.
    Dikke knuffel Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo wilma,

    leuke quilt en kerstkaart.
    je beertje ziet er heel leuk uit, ik zou je graag een tip willen meegeven.
    je stempeltjes op correnspondentie kaartjes stempelen.
    dit is glad papier en heel goed om met je aquarelpotloden in tekleuren.
    deze kaartjes zijn tekoop bij de hema en zijn niet duur.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke quilt en kerstkaart Wilma!!!
    creatief die bloem zo te vouwen!!!
    idd net wat karin zegt je stempeltjes op correnspondentie kaartjes stempelen.
    dit is glad papier en heel goed om met je aquarelpotloden in tekleuren.
    deze kaartjes zijn tekoop bij de hema en zijn idd niet duur en ik gebruik ze ook

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    Allereerst bedankt voor je leuke reacties op mijn kaarten. Ik ben nu maar eens op jouw blog gaan kijken (en volger geworden) om te zien wat jij allemaal maakt. En dat ziet er allemaal heel goed uit, erg creatief en gevarieerd. TOP !
    Ook deze kaart is leuk gemaakt, en ik sluit me aan bij de anderen wat betreft de stempelafdrukjes, hoewel ik het in deze kaart wel weer een speciaal effect vind hebben door de structuur van het papier, maar dat is persoonlijk. Veel succes er mee.
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wilma,
    Leuk dat je ook volger op mijn blog bent geworden.Je kaart voor de challenge vind ik heel erg goed gelukt.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Wilma,
    Een heel mooie kaart is het geworden. Ook de bloem is zo speciaal. Mooi gedaan.
    En het inkleuren op papier? Ik stempel/kleur op allerlei papier. Elk papier heeft zo zijn eigen effect en dat kan soms meevallen maar ook wel eens tegenvallen.
    Ik dank je ook voor al je lieve en.... zo enthousiaste reacties op mijn blog. Ik vind het altijd een genot ze te lezen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.