Pagina's

dinsdag 15 februari 2011

Condoleancekaart

De moeder van Anita is overleden en naar aanleiding van die trieste gebeurtenis heb ik voor haar en haar familieleden onderstaand kaartje gemaakt.
De Impressability heb ik in wel 10 stukken "geknipt" en rechts boven op de kaart geplakt en de vlinder, op het kleine fotootje, in de kaart.


Gebruikte materialen:
Kaart wit glimmend papier 27cm x 13,5cm
Kader vierkant lila van Romak Cards
Embossingstencil 6001-0004 van Joy Crafts
Flying Beauties S4-123 en Impressabilities Flowers
12-1004 van Spellbinders
Bloempjes uit een kaart geknipt
Spacers zilver Ø 4mm
Inktpad lila van Avec
Meeldraadje lila
Foamtape 1mm
Dubbelzijdig plakband
Strass-lijm van Rico Design

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje!!
    ik weet zeker dat anita dat zal waarderen!

    en bedankt voor je leuke berichtjes :)
    groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh,Wilma het is altijd moeilijk om een conduleance kaart te moeten maken vind ik.
    Deze vind ik echt heel mooi.
    Dat zal Anita ook vinden.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie kaart geworden, Wilma. Dit wordt zeker gewaardeerd.

    Groet van Alexan
    PS ik heb erg moeten lachen om je berichtje op HJ wat je voor me hebt achtergelaten. TOP!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.