Pagina's

maandag 14 februari 2011

Cadeautje.

Het embossingstencil waarmee ik deze kaart heb gemaakt heb ik van Joke gekregen. Een heel mooi cadeautje........dank je wel lieve Joke.
Met deze kaart doe ik mee met de 80-ste challenge bij Create4fun. De sketch is van Anne-Marije.
Voor het embossen gebruik ik geen machine.........doe lekker alles met de hand........in dit geval heb ik 4x het hele stencil en 4x alleen de bloem geëmbost.
Gebruikte materialen:
Kaart wit glimmend papier 27cm x 13,5cm van Fancy Card FLH20
Inlegvel geel Damast linnenpapier van Foliart
Restje wit glimmend  papier van Fancy Card FLH20
Restje geel Damast linnenpapier van Foliart
Embossingstencil 6001-0004 van Joy Crafts
Classic Scallop Square Large S4-127, Classic Scallop Square Small S4-129 en Big Scalloped Ovals SM S4-252 van Spellbinders
Stempelafdrukje van een egeltje met een ster (verkleind)
Bloempjes wit Ø 0,8cm
Inktpad goud-geel van Avec
Foamtape 1mm
Dubbelzijdig plakband

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

  1. OH ,Wima wat een super mooie kaart.
    Zo fijntjes,komplimenten hoor.

    Liefs WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Wilma,
    Het is een mooi malletje maar ja...dan moet er ook nog iets moois mee gedaan worden hè...en dat is weer heel goed gelukt ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een heel mooikaartje en ja het is ook een heel mooi malletje.
    Dat is goed gelukt zo door de cuttelbug.
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is wel een leuj=ke kaart geworden zeg.

    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze kaart is echt super, heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.